פנימה
תרפיה חוויתית

באומץ – מעגל שיח גברי

באומץ- מעגל שיח גבריכגברים אנו ניצבים בפני קונפליקטים וציפיות רבות. בחברה של ימינו, דמות הגבר המוצלח מגלמת בתוכה ניגודים רבים לכאורה- חזק אך רגיש, מכיל ושליו אך גם פעלתן וחדור מטרה, זכרי ונקבי גם יחד. אותם מקומות עלולים ליצור קשיים אל מול אלו שעלינו לממש את ציפיותיהם- מול המשפחה שלי, מקום העבודה, הזוגיות שלי ובכלל מול המין הנשי.
כמובן שכל אותן ציפיות מופנות בראש ובראשונה כלפי עצמנו.

מעגל השיח של באומץ מייצר סביבה מכילה לביטוי כל אותם קונפליקטים שסגורים אצלנו בפנים. דרך חוכמת המעגל נלמד לפגוש תחושות ורגשות שמלווים אותנו בחיים, כיצד בריא לנו לשאת אותם ומה בריא לעשות איתם לאחר מכן.

להיכנס פנימה ולפגוש את כל מי שאני- ההתנהגויות שאני לא אוהב, הרגשות שמכאיבים לי- זה לא דבר קל. ומתוך כך חשבתי שאין שם ראוי יותר- דרוש הרבה אומץ בכדי להיפתח ולתת אמון בעצמי ובאחרים, אך רק משם תגיע הרפואה הטובה.

במעגל האומץ הזה נשתף את רגשותינו וחוויותינו, נכיל ונתמוך בעצמנו ואחד בשני בכדי לתת מקום לכל מי שאנחנו בסביבה שאינה שיפוטית. המעגל יהיה בחלקו מעגל הקשבה ובחלקו מעגל דינמי שבו- דרך השיתופים- נשתמש בכלים מעולמות תרפיה שונים כגון שמאניזם ודרמה תרפיה.

19:30-20:00  התכנסות
20:00-22:30  מעגל באומץ

עלות חד פעמית למשתתף- 70 שקלים

ניתן להירשם למספר מפגשים ולקבל הנחה משמעותית.

יצירת קשר
טל: 054-751-8787


Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Button